Cautam interactive art director
In ordinea prioritatilor:
1. Atitudine: Monstruletz hiper-entuziast. Obsedat de cele mai smechere campanii interactive de pe Internete. Sa vrea sa „rupa norma”. Curios ca un iepure intr-o gradina de salata. Dar si cat de cat „tabacit” intr`ale punct ro-ului.
2. Skill: Photoshop si Flash in primul rand. Trebuie sa bage tot ce inseamna comunicare digitala. Layout-uri de site-uri, bloguri, app-uri de Facebook facute, dar si bannere. Gandite, lucrate, vii. Putere, forta, curaj! Cu cat e mai multa materie cenusie langa muschi, cu atat mai bine.
3. Bine daca intelege: a) Si un pic de cod (nu complexe, CSS, HTML). Sau macar principiile sale. Va avea nevoie sa vorbeasca foarte bine aceeasi limba cu front enzi, back enzi, upper enzi si alti enzi. b) Campanii de online serioase la activ este un avantaj considerabil.
4. Ce-o sa faca: Deschizator de drumuri si poduri intre offline si online, ctitor si integrator de campanii digitale gandite cu scaun la cap. Adica mult online (ca stie si ii place), schimburi de experiente cu artzii atelisti, iar cand o va cere poporul, poate chiar si niste batran ATL.
5. Bonusavantaj: O sa faca echipa cu Barbulescu. Care asteapta mailuri la iulian@headvertising.ro.
2 comentarii:
Cata experienta se cere? Principala intrebare :D
Nu e vorba despre experienta. E vorba despre ce poti sa faci. Portofoliu. Un om cu 6 ani in piata poate fi adesea mai putin talentat decat unul cu 1 an.
Trimiteți un comentariu