Este Headvertising o agentie care apeleaza la clisee? Raspuns afirmativ.
Dovada, un set de "recunoasteri in munca" obtinute la diverse daciade din publicitate a ajuns in "zona tronuri", pe peretele dintre usile de la "femei" si "barbati".
Din pacate, un placement nu tocmai inspirat, pentru ca glumita asta, se stie, a fost facuta si prin alte agentii. Ne recunoastem fapta. Si speram foarte tare ca titlul postului sa nu fie primul lucru care o sa apara pe google la rezultate, cand ne-o cauta vreun potential client ca sa ne dea de lucru.
6 comentarii:
iE strambe
Observ o afinitate pentru spatiul tronurilor la voi in ultimele posturi. O schimbare de strategie e iminenta? :D
io am vazut si in baie, alaturi de un anunt de angajare la macdonalds
@anonim: le-am indreptat. multzumim pentru ochiul de vultur.
@stefan: nu. doar ca cei de la creatzie petrec cam doua ore, adunate, in locul cu pricina. era de asteptat sa scrie si despre experientele de acolo.
@gions mit: eh, chiar de la mc nu ne-am insiprat.
craciun, acest Elisabeta Polihroniade a liniutei de dialog
hai si-acum bag anonimul in ceata: se scrie "...acest EP a liniutei de dialog" sau "...acest EP al liniutei de dialog"?
Trimiteți un comentariu