Da!

vineri, august 31, 2007

astazi am auzit in agentia de creatie o vorba care mi-a sunat ca sirena militiei:

"gandeste-te ca au pana in 35 si in plus au internet!"

asta s-ar fi vrut a fi un argument in favoarea IQ-ului utilizatorului de internet, tanar, educat, bullshit vandut de agentiile de media online. nu a fost nici o urma de fatarnicie in fraza de mai sus, deci Ramona sa ma scuze. eu am o parere diferita de-a ei, asta si pentru ca am o inclinatie nativa catre meltenie, taranie si ghiolbanism analog si digital.

pentru a intra putin in rezolvarea dilemei Ramonei as ruga-o sa se gandeasca cat de multi si de inteligento-juvenili sunt oamenii care:

- share-eaza pe DC++ Marian Nistor, Casa Locco, Minodora la Maxim sau, aici e si obsesia mea, Voltaj si Krypton.
- isi fac profil de Hi5 in care joaca leapsa pe "esty un skunpic, te iuby moolt de toooooot" si isi pun poze cu urme de ruj pe masinile altora.
- o freaca pe aman2.ro si simpatie.ro in speranta ca viata lor sexuala va creste exponential cu numarul de ore petrecute pe chat cu secretarele obosite de la TaxiLeone.
- se rad ca atunci cand da caruta de vale la bancurile primite pe messenger si le propaga la randul lor.
- isi fac blog de forward-at stiri de pe alte bloguri.
- isi descriu insipid viata in engleza, nu pentru ca asa ar fi viata lor ci pentru ca atata engleza au invatat de la MTV.
- lasa mesaje agramate pe gsp.ro.

exemplele ar putea continua dar sunt sigur ca deja a prins ideea.

sa zici azi ca cineva e inteligent si scolit pentru ca are internet e ca si cum ai zice ca are calitatile astea prin simpla prezenta a unui televizor in casa.


PS
am incercat sa gasesc o poza care sa-mi ilustreze pledoaria dar nu m-am putut opri la una singura.
asa ca va dau doua linkuri spre amuzament si bagare de seama.
asta si asta

4 comentarii:

ramona spunea...

tavitzi...era foarte bine daca auzeai ce am spus inainte de ce ai pus tu in ghilimele....data viitoare poate tragi mai bine cu urechea:)

Unknown spunea...

Mie mi-a placut mary, e parca mai sincer cu el si cu noi toti decat celalalt kitikat, iar poza cu manelistul ala cunoscut, pe care din pacate am uitat cum il cheama este la mare sentiment, cum ar spune cineva, nu spui cine, se stie. On topic, ai dreptate. Din pacate. Oricum, ce as vrea eu sa aflu este cine naiba i-a invatat sa dea copipeist la gif-rile alea in nestire. Parca ar fi un experiment de hipnoza. Oare tapetul din casele lor e la fel?

OpenCoffee spunea...

Deja Internetul a devenit, cum zice americanul, "a commodity" pentru copiii astia. A sti sa folosesti Internetul nu e dovada de inteligenta. Doar le da ocazia sa profite de un nou canal de comunicare pentru prostia lor.

Anonim spunea...

A, dar nu doar taranii isi prind degetele in internet; cunosc eu si oameni din 'industrie' care se regasesc in acelasi profil schitat de tine. Cu mentiunea ca ei isi dedica mai mult timp blogurilor personale, aceste jurnale de flacai tomnateci si fete mari. Si, in ultimul rind, ca Myspace ca mediu de promovare al artistilor e de ultra cacat, imi lasa impresia de interfata croita in atelierul de arte populare 'Fantezia'.