Pentru ca vineri prezentam la un pitch de branding.
Si, ca sa facem o figura frumoasa, de doua saptamani incoace ne tot inspiram de la cei mai buni. Si oare cine poate fi mai bun decat Logonom?
Si, ca sa facem o figura frumoasa, de doua saptamani incoace ne tot inspiram de la cei mai buni. Si oare cine poate fi mai bun decat Logonom?
Facut pentru Unicredit, care l-a facut sa ajute Unicef-ul. Si pentru care s-a apelat la Andreea Marin, ca despre ea a fost vorba in postul de saptamana trecuta, cu Rafaela si Andrei.
Andreea Marin, ea in sine o "corporatie", e al treilea client din lista. Pentru redactorii CAN CAN, copilul din spot nu e al ei. Da, da, doar seamana foarte tare.
Alexandru Ciubotariu, un nume des intalnit in paginile blogului nostru si, de cateva saptamani si in istoria bedeului autohton, ne-a calcat azi cu o sacosa de exemplare din "Istoria Benzii Desenate Romanesti", pentru care am organizat pe fast forward o sesiune de autografe.
Soimulescu asteapta urmatoarea sacosa, pentru ca la asta am ajuns sa dam cu banul pe ultimul exemplar pe care, culmea, l-a castigat Soimulescu, dar i l-a saltat in final Ovidiu cu replica "Ba, da' eu am trei copii.". Dragos, ca de obicei, castiga lucrurile cinstit.
Cartea, cheala de autograf, costa 60 de lei si se gaseste, mai mult ca probabil, la Carturesti. Ca e scoasa la Vellant, un soi de editura a librariei.
Reactia Pisicii Patrate la sesizarea unui client frustrat ca "sotul", membru fondator al lui cevamarunt.ro si scenarist de cartoon-uri, nu a fost inclus in enciclopedia clasicilor.
Care e legatura dintre regizorul Eduardo si art director-ul Andrei?
Cu ce ocazie a fost facuta aceasta fotografie, din care nu e foarte clar cine isi expune dosul, dar e destul de evident cine e doamna un pic stingherita de invadarea spatiului personal?
Si ce cauta copywriter-ul Rafaela intr-un cadru similar, in care se pastreaza dosul, dar apare un DOP expat si dispare Zana?