Pana cand sa n-aiba si Romfilatelia o mascota?
Da, iata, chiar si brandurile noastre din Paleozoic au inceput sa guste din binefacerile marketingului. Ale marketingului din Cretacic, bineinteles. Numele mascotei - "Marky" - banuim ca are o legatura cu "marca postala"; adica obiectul de activitate al dansilor.
Si vedem si un potential Antipa in acest brand, numai bun de folosit pentru o campanie in Zile & Nopti de catre o agentie dornica de portorozisme. Ceva de efect ar fi cam asa: in stanga un timbru cu un vanator, in dreapta unul cu un urs brun, ha-ha, v-ati prins, din timbre disparate faci o poveste cu cap si coada. La headline trebuie sa ne mai gandim un pic.
Si vedem si un potential Antipa in acest brand, numai bun de folosit pentru o campanie in Zile & Nopti de catre o agentie dornica de portorozisme. Ceva de efect ar fi cam asa: in stanga un timbru cu un vanator, in dreapta unul cu un urs brun, ha-ha, v-ati prins, din timbre disparate faci o poveste cu cap si coada. La headline trebuie sa ne mai gandim un pic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu