Da!

miercuri, decembrie 08, 2010

Ilinca Hopfner, regina “WTF”-ului.

Ca tot eram noi semi-obsedati de ilustratori romani. Voila genul de ilustratii din booklet-ul noului disc Grinderman (adica Nick Cave plus o selectie mai restransa si mult mai salbatica din Bad Seeds) Le vad - sa-mi vina rau; ma uit cine le-a facut – “ilinca hopfner”. Mai, imi zic, cand te cheama Ilinca, probabil ca un fel de sange romanesc tot o fi pe acolo.




Sunt misto dar nasoale rau, genul “naiv bleah”, la limita de a te intreba daca fata stie sa deseneze sau poate e o fetita de scoala primara pusa de un adult pervers sa se dea in stamba. Am googlat-o si mi-am revenit: nascuta in Alba Iulia dar aflata la Hamburg, Ilinca stie sa deseneze, stie sa si picteze. Deci tusa bolnava de creion colorat tocit era ‘sic volo’.

Niciun comentariu: