“Ora de digital”
Aflata la a doua editie si tratand subiecte ca “Newsletterul digital: trecut, prezent, perspective” sau “De ce trebuie sa porti lenjerie de plumb cand manipulezi baze de date” actiunea e un fel de tentativa a d-rei Butnar de a mai spala noroiul de pe obrajii digitali ai copiilor din satul Headvertising.
Astfel am aflat despre “Johnson boxes” si despre misterioasa disparitie a aproape 30% din totalul e-mailurilor trimise catre o baza de date. De asemenea am invatat despre perversitatea implicita a multor briefuri pentru pagini de dezabonare si am aflat si de ce publicitatea pe internet seamana (ca biznis) destul de mult cu lipitul prin oras a celebrelor anunturi cu “sapam puturi de mica si mare adancime”. Data viitoare, in satul de la poalele Rahovei va poposi un invitat-surpriza – unul din cei cu care Vantu n-a mai vrut pana la urma sa faca afaceri.
3 comentarii:
Vine Bobby? :)
DIGITAL!
@marius zaharia
chiar Bobby, si nu cel din "Dallas".
Trimiteți un comentariu