Da!

miercuri, octombrie 20, 2010

“Ora de digital”

Aflata la a doua editie si tratand subiecte ca “Newsletterul digital: trecut, prezent, perspective” sau “De ce trebuie sa porti lenjerie de plumb cand manipulezi baze de date” actiunea e un fel de tentativa a d-rei Butnar de a mai spala noroiul de pe obrajii digitali ai copiilor din satul Headvertising.


Astfel am aflat despre “Johnson boxes” si despre misterioasa disparitie a aproape 30% din totalul e-mailurilor trimise catre o baza de date. De asemenea am invatat despre perversitatea implicita a multor briefuri pentru pagini de dezabonare si am aflat si de ce publicitatea pe internet seamana (ca biznis) destul de mult cu lipitul prin oras a celebrelor anunturi cu “sapam puturi de mica si mare adancime”. Data viitoare, in satul de la poalele Rahovei va poposi un invitat-surpriza – unul din cei cu care Vantu n-a mai vrut pana la urma sa faca afaceri.

3 comentarii:

Marius Zaharia (Adobe) spunea...

Vine Bobby? :)

Anonim spunea...

DIGITAL!

managementul crizat spunea...

@marius zaharia

chiar Bobby, si nu cel din "Dallas".