





Cu alte cuvinte, n-am stiut ce-am vrut exact si nici nu vrem sa ajungem la vreun casting elaborat de invitati. De-aici si brief-ul pentru o identitate accordingly, care a ajuns la Dragos cu niste timp in urma.


Propunerile au fost facute sticker si din ele am ales-o cu manuta a vreo 50 de "clienti" (agentie, prieteni, ba chiar si clienti vero) pe cea care se pare ca functioneaza. Destul de frustrant pentru art, care era mai degraba pe alta versiune, dar cum nu exista politici nici pe partea de corporate, probabil ca pe urmatoarele materiale o sa-l faca pe desteptu' si o sa aleaga ce-i place.

Urmatorul invitat e "pila" de-a Bogdanei. Iar pentru jumatatea de ora cu public, Bogdana o sa crape usa si mai tare, sa mai intre si musafiri, nu doar lume din agentie. Cum s-ar zice, follow Bogdana on Facebook. Ca pe-acolo zicea ca o sa rupa bilete.
.jpg)
Stimabili domni,
RăspundețiȘtergereIntrevederile astea sunt la liber sau "pe spranceana"? Acceptati si oaspeti de la corporatii? (Adobe, cum ar veni).
Sa auzim numa' de bine! :)
Stimate domn de la Adobe :D
RăspundețiȘtergereintrevederile sunt "pe spranceana" in speta avem 5 locuri de dat la extern. Normal v-am ruga sa stati pe faza si sa ne urmariti pe Facebook ca acolo anuntam cand se deschide goana dupa cele cinci locuri DAAAAR special ptr dvs ca sunteti primul care intrebati, locul numarul 1 din cele 5 va este adjudecat hors concurs pentru entuziasm. Va rugam asadar sa ne dati un mail la office la headvertising punct ro ca sa ne conectam direct ptr detalii. Si e pe bune raspunsul chiar daca apare anonim, intampinam niste chestii/probleme/issues cu blogul in orele astea ..