
Altfel, acest Effie vine sa rasplateasca nu doar eficienta campaniei ci si eficienta lui Vlad, care a pus un motoras nou pe un sasiu vechi scutind in acest fel macar vreo 30k din bugetul de productie a lui UniCredit. Care astfel a avut un spot potrivit noului moment cu pretul unui voice over si al unor super-uri puse intr-o zi.

“Doar bronz?” veti zice – da, doar bronz, avem o scuza foarte buna in acest sens: cu numai 2 ore inainte de ultimul deadline a trebuit sa scoatem din caz cele mai bune date “independente” din cauza ca UniCredit si-a dat seama ca are un contract de confidentialitate cu McKinsey. Cum mai erau doar 2 ore, nu am mai avut timp sa verificam daca asta se aplica si datelor vechi de un an; ceea ce ne-a privat la ‘evidence of results’ de ananasul de pe tort.

N-avem poza cu marele presse-papier in forma de “E” pe care l-am primit, asa ca am pus un desen. N-avem, pentru ca “sfintele moaste” sunt in turneu la client, care si-a exprimat dorinta sa le admire intr-un cadru organizat. Da, e acelasi client care a plimbat trofeul Champions League prin tara – unii zic ca observam aici un fetis pentru trofeele aurii.
prostie
RăspundețiȘtergerefraza-propozitia-cuvantul marului mi se pare "comment-ul anului". si e in mult mai putin de 160 de caractere. unde mai pui ca se potriveste cu orice post ar pune oricine, pe orice blog.
RăspundețiȘtergere