Da!

vineri, octombrie 17, 2008

Si ca veni vorba de criza.

Pe la mijlocul lui iunie, am prezentat inoportun la Ideas Forum o prezentare nepotrivita in fata unui public nepotrivit. Pentru ca lumea din sala nu voia sa auda despre criza si sampling, lumea voia sa auda doar despre propasire si internet. Insucces de casa – nu mi-am furat chiar rosii in freza, dar poate ca era mai bine sa dea in mine cu rosii decat cu meclele alea lungi de oameni plictisiti de profetii apocaliptice stupide.

Pentru ca “romanii de seminar” nu stiau ca erau inca de pe atunci in plina recesiune mondiala si ignorau suveran legatura dintre pretul barilului si publicitate. O luna mai tarziu, in iulie, multi manageri cu cravate scumpe vorbeau deja despre “ajustari negative ale bugetului” lor pe anul in curs. Patru luni mai tarziu, adica azi, e relativ evident ca n-am mancat rahat, dimpotriva.

Ce doresc cu postul asta pe blog? Sa ma reabiliteze Manafu ca pe Dreyfus? Nicidecum. Ci doar sa reamintesc marketarimii romane ca pana la Dumnezeu te mananca sfintii, iar pana la Web 3.0 ar fi dragut sa invatam intai cateva reguli de baza ale financiarelor si imobiliarelor, descoperite intre 1885 si 1935. Pentru ca inainte sa facem integrale ar fi bine sa invatam intai adunarea iar inainte sa operam cu numere imaginare, hai mai bine sa vedem cum sta treaba cu alea reale.

serban

PS: slide-urile de mai jos sunt din prezentarea de trista amintire, total ne-digitala, ba chiar complet analoga.



5 comentarii:

Anonim spunea...

Amen to that.

Anonim spunea...

Serbane, esti tata lor. Fi si mama noastra si baga undeva toata prezentarea ca sa ne mai ,,erudim'' si noi.
Multam anticipat

PS: ...si scrie mai des pe blogu' aista

Anonim spunea...

Erata
Randul 1.
Se pare ca ,,fi'' ar mai accepta inca o vocala. Scuze Heads, sa ,,ne invartim'' si sa marturisim ca a fost prea luni sau prea dimineata :)

Anonim spunea...

anonime, nu de zgarcit & nasol n-am pus-o toata, ci pentru ca le fac astfel incat prezentarile astea n-au nici un fel de sens in sine, ci doar cu omul vorbind pe langa slide-uri. asta pentru ca nu exista nimic mai tampit pe lumea asta decat o prezentare pe langa care recita ce e pe slide-uri, redundant, bietul vorbitor. si daca mie nu-mi place, nici altuia cu fac asa ceva. deci, din pacate, si daca pun toata prezentarea, n-o sa intelegi nimic din ea, toate "legaturile" erau la je.

serban

Anonim spunea...

bai..mie mi-a plcut:)...am fost si eu si chiar mi s-a parut genial....daca imi pare rau imi pare pentru aia din sala(unii) care n-au priceput nimic....