miercuri, martie 05, 2008



Aproape zilnic vad outdoor-ul asta si zilnic imi creste tensiunea.
Doctorul mi-a recomandat, ca tratament alternativ, sa sui pe blog
acest print la Champions, facut acum 7 ani, in 2001. Sper sa ma ajute
si sa imi fie mai bine dupa asta.



PS: in cinstea meciului de aseara al lui Fenerbahce, iata inca o executie din campania de acu’ sapte Champions Ligi.

4 comentarii:

  1. Anonim3:02 p.m.

    again, guys, nu vad nicio legatura intre cele doua, in afara de faptul ca folosesc o furculita pt a exemplifica doua lucruri complet diferite...

    ar insemna ca toate ad-urile auto care folosesc soseaua sunt copiate unul dupa celalalt.

    F tare. Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim5:12 p.m.

    Executia in sine...fotbal american versus "rock on". Aici (la Hard Rock in Manchester) are si un headline care omoara outdoor-ul cu totul: "You know where to go".

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1:54 p.m.

    ce inseamna, domnule, sa ai orizonturi culturale virgigne: in cazul hard rock cafe e semnul rockerului impotriva 'deochiului'; in cazul super bowl-ului, e niste buturi de folbal american

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e cine stie ce ad, dar avem de a face doar un element vizual comun.

    Ideea e diferita.

    Nu le iau apararea celor de la Hard Rock... mai ales ca astepti in orele de varf chiar si 2 ore sa iti vina haleala.

    Merde... logistica lor proasta doare mai tare, nu furculita de pe panouri.

    RăspundețiȘtergere