luni, februarie 18, 2008

Si xeroxul nostru de la birou functioneaza tot cu A4.

Audi acum:



Noi, cu ceva timp in urma, pentru Mercedes-Benz:

9 comentarii:

  1. Anonim3:33 p.m.

    guys, care e asemanarea intre cele doua? ca sunt pe gri? :)

    come on, n-o dati in leoburnetisme :)

    un fan head neimplicat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim3:56 p.m.

    Io ma gandeam ca asemanarea ar putea consta in faptul ca si Audi si Mertz au dat 10 masini la 10 oameni sa le testeze si sa-si spuna parerea, dupa care au facut din asta o campanie.

    Poate am exagerat putin cu xeroxul, dar "coincidenta" exista. Dincolo de gri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim5:00 p.m.

    faptul ca in sfarsit campaniile pe auto intra in normal si folosesc recenzii reale in loc de "curbele hayonului sunt o continuare fireasca a linearitatii designului"-type-of-bullshit nu e inventia nici a Head, nici a CJ.

    daca rationamentul ar sta in picioare si cineva la CJ ar fi zis: uite ce campanie misto la mertz, hai sa dam copy-paste, era fff simplu sa foloseasca 13 testeri. Sau 9. Sau 1024.

    10 e o cifra rotunda insa, probabil de-asta ati ales-o si voi la prima campanie pe gri.

    o parere.

    still fan head / back to work.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim5:17 p.m.

    Mi se pare o parere cinstita.

    O sa mai cer noua.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim5:19 p.m.

    N-am vrut sa acuzam.
    Am vrut sa aratam.

    Are dreptate Radu. E mai bine decat rau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim5:52 p.m.

    3xista totusi o diferenta: unii e oameni, unii e blogheri. :)

    Oricum, imi placu' faza cu xeroxu' ;)

    Radu, nu stiu ce reviste auto ai citit, dar defineste normalitatea? Normalitatea nu e oare deja fumata daca se aplica intr-o campanie? Eu unul nu as vrea o campanie normala :)

    ma opresc aici

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim6:00 p.m.

    O alta inovatie a celor de la Audi e ca ii dau si lui Radu sa conduca un A4. Mercedes nu i-a dat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim7:18 p.m.

    haha, da, lurzer, asta ma motiveaza :)

    iti dai seama, am prins doar una din doua ocazii unice in viata - cine mi-ar fi dat mie vreo masina in drive-test altfel?

    cica daca te duci direct la showroom nu iti dau, tre sa treci prin agentie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim9:06 a.m.

    nu cred ca o agentie poate sa detina monopolul unei idei. campania lor mi se pare mai vizibila insa ramane de vazut daca au urmarit si un feedback in vanzari.
    fan head also

    RăspundețiȘtergere