Interesul pentru publicitate
Liftul blocului de garsoniere in care stau eu nu pare sa fie un spatiu media extrem de vanat, chiar daca agentia INVENT MEDIA a montat in el suporturi de indoor advertising de mai mult de un an.
Un timp au fost acolo niste reclame la SUV-uri KIA. Da' imi imaginez ca nu s-au prea inghesuit babele targetate sa profite de oferta KIA Sportage incepand de la 23.237 euro fara TVA. Nici macar in ziua de pensie.
Asa ca a disparut si KIA din lifturi si cateva luni panourile au ramas goale.
Asta pana saptamana trecuta cand INVENT MEDIA a lansat o campanie strategica si bine gandita care va schimba totul. A afisat un print care ilustreaza interesul deosebit al oamenilor pentru reclamele din lift. In care vedem oameni adevarati, usor de recunoscut in jurul nostru, citind cu interes copy-ul reclamelor si memorand ofertele afisate.
Sunt sigur ca toti directorii de marketing care au venit sa-si viziteze matusile din blocul de garsoniere si au vazut acest print, s-au convins de eficienta panourilor si acum pregatesc vaste campanii de indoor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu