Da!

joi, decembrie 06, 2007

Ce-i mai greu de abia acum vine.







Campania “focos” (care urmeaza sa o detoneaze pe urmatoarea, cea ‘vero’) e deja pe strazi. Aceasta prima parte e genul "testosteron clasic", profitand de faptul ca de mult n-am mai avut de lansat o masina care sa nu arate ca o sapuniera desenata de un calculator. Nitro are cel mai tupeist bot din ultimii 5 ani, ideal pentru smardoii nostri de Partagas si Cristal la sticla mica. Puristii au sa comenteze ca e subviratoare sau alte vanturi din astea tehnoide, uitand ca o masina ar trebui sa fie foarte tare despre cum arata & ce respira si mai putin despre valoarea de revanzare si alte criterii de notar din Odorhei. Cat despre partea a II-a, “soon in a scandal glossy near you”. Stati tunati.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate. Din aceasta cauza ar trebui sa tinem aceasta masina in vitrina, sa admiram cum arata. Iar apoi sa ne uitam cu mandrie in pantaloni, si sa ne dam seama ca a mai crescut putin.

"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives. We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off. "

niculaitza minciuna spunea...

pai si tu ai dreptate. dar noi mai avem si o meserie. chiar daca suntem boarfe, prestam un serviciu pentru care oamenii care nu se pot defini decat prin lucrurile pe care le au ne sunt foarte recunoscatori. si de fapt totul incepe de la cei care fac produsul respectiv, noi nu facem decat sa cotrobaim prin el si sa ii facem dreptate. de ce are fieratania asta asa un bot? nu pentru aerodinamicitate, sunt sigur. deci? pentru ce atata coi & violenta in design? in plus, ca de obicei, nu mintim. e implant. nu e de la tine, e de la altii si tu doar ti l-ai bagat in tine, in personalitatea ta. daca tu vrei sa iti faci un implant, e fix treaba ta. siliconul nu e de vina pentru blondele vacuumatice care il vara intr-ansele.

Anonim spunea...

Nu am zis sa nu va faceti treaba. In cazul de fata cred ca v-ati facut treaba chiar bine.

Asta m-a deranjat: "Puristii au sa comenteze ca e subviratoare sau alte vanturi din astea tehnoide, uitand ca o masina ar trebui sa fie foarte tare despre cum arata & ce respira si mai putin despre valoarea de revanzare si alte criterii de notar din Odorhei."

Unii oameni isi iau masini ca implant de ego. Asta e ok. Insa noua, celorlalti, nu ne place sa fim luati la misto pentru ca nu avem probleme cu stima de sine si cu viata sexuala. Nu scrie in nici un brief ca advertiserul trebuie sa faca asta.

Anonim spunea...

aha, deci voi ati facut campania asta :). foarte tare. de fiecare data cand vad mesh-ul ala din dorobanti ma gandesc la niste creativi care iau la misto f subtil targetul [si targetul, nefiind o categorie inzestrata cu subtilitate, nu se prinde si cumpara cu entuziasm].