Da!

marți, octombrie 23, 2007

Marketing romanesc de SIAB.

In ultimele saptamani a plouat cu forward-uri avand intotdeauna la subject cuvintele “fete” si “siab”. In pozele atasate, invariabil, mai o labie, mai o vulva, mai o “musca”, mai un “Hitler”, cum le place golanilor sa denumeasca celebra tonsura in voga sub rochitele vestalelor motorismului romanesc.
Acuma, n-am decat doua ipoteze la indemana. Unu: absolut toate femeile alea erau niste exhibitoniste lipsite de scrupule ca sa parvina sau niste obsedate care ti se ofera gratuit prin scari de bloc, care au fentat viclean ochiul vigilent al managerilor care au supravegheat standul & valorile distinselor marci expozante. Doi: li s-a cerut de la obraz, din ratiuni de trafic la stand, sa dea jos textila, “or else”. N-am insa nici o ipoteza in care marketingul auto romanesc sa iasa bine din chestia asta.
In schimb am o idée pentru editia viitoare: in clitoris, un inel de care e prins un biletel cu pretul masinii (si CIP si DDP, ca sa respectam reglementarile in vigoare). Totul scris, evident, “in oglinda”, ca sa se poate citi bine in reflexia din podea. Si pentru monovolumele micute, destinate femeilor, ar fi frumos sa tolanim pe ele niste sales-i grasuti, flocosi ca niste ursuleti, care sa aiba tatuat pe colaceii de pe burdihan nivelul de emisii CO2. Si poate si telefoanele dealerilor.





4 comentarii:

Anonim spunea...

Moama catamai gordon-bleu are ultima!

Anonim spunea...

Sunt tare curios cat au platit-o pe tipa aia sa apara fara chiloti la SIAB Porcarie de publicitate!

Anonim spunea...

"Daca shocheaza, e de bine, creeaza buzz" aplicat in cel mai badaranesc mod posibil. O fi ceva procedura de guerilla marketing? ;))

Anonim spunea...

o sa aflam cine a fost cu ideea cand o s-o inscrie la un festival.