O veste proasta pentru cablisti.
E in forja pe TV noua campanie Dolce. Un “joc de cuvinte vizual”, vor spune unii. Exact, le raspundem noi. “E oare premeditat faptul ca e cu prajituri, stiind ca dupa o anumita varsta, organismul cere mai mult zahar? E oare o sugestie subliminala?” Depinde, le raspundem noi. In tot acest timp, la cozile de platit abonamentele “la cablu”, enoriasii sunt din ce in ce mai agitati si manipulabili. O sa merg maine sa distribui flyere Dolce la casieria Astral de vis-à-vis. Prevad o rascoala pe cinste.
PS: plecaciuni si multumiri “post-ului” de la MME si indeosebi Ancai - excelenta discutia despre cum anume exact poate primi umbra un jeleu de consistenta unui ursulet Haribo.
2 comentarii:
huideo, i-ati stricat pe oamenii de la urgenta. urrrit.
duceti-va si la casieriile RCS/RDS. Si acolo se gasesc FOARTE multi nervosi dornici de o schimbare ... :)
Trimiteți un comentariu