Dupa mine, the next best thing. Un site care permite postarea de materiale video. Intentia lor era sa incurajeze oamenii sa se inregistreze si poate sa identifice pe urmatorul Larry King sau Brad Pitt. A functionat partial : siteul e plin de videoclipuri de boybandz si rutine de dans. A functionat insa asa cum se astepta lumea si ca un Napster online. Oamenii au inceput sa sharuiasca episoade din serialele lor favorite. Iar navala a fost de asa proprtii ca mai marii industriei s-au luat cu mainile de cap si cei doi baieti care au lansat youtube s-au imbogatit peste noapte. Iar recentele declaratii de la ABC, NBC si Disney care vizeaza lansarea pe Net a programelor (pana acum interzise downloadului legal) demonstreaza marile corporatii sucomba in fata vitezei cu care Internetul accesibilizeza orice. Can’t beat time, join them. Pe principiul Itunes. Youtube a trebuit sa limiteze durata materialelor postate la 10 minute. Din motive tehnice dar si de copyright. Partea amuzanta este ca aportul de popularitate pentru materiale shaeruite prin youtube a fost net superior « pierderilor » inregistrate de marii producatori de programming.
joi, august 31, 2006
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu