Da!

luni, februarie 28, 2011

Usor, cu claimul pe scari.

Din nou am decis ca e o idée proasta sa mintim “consumatorul”. Pentru ca, orice ai face, fara bisturiu ridurile nu dispar neam (in ciuda claim-urilor altor reclame la crème anti-rid). Tot ce poti sa faci este sa le mai dai in cap cu crème competente.
Mai mult, aveam date din testele lui Skincode care aratau un efect chiar dupa 14 zile de folosire. Dar ni s-a parut mai de bun simt (si mai plauzibil) sa zicem de efectul de dupa 4 saptamani, mai lesne de observat.


Clientul, dupa cum vedeti, de moda veche si buna, a fost de acord cu noi ca n-are sens sa fim isterici & “comis-voiajori”. Mai rar asa ceva. Deci ii multumim.

vineri, februarie 25, 2011

How loooow can you go?


Era sa scriem ca desfidem orice art care s-ar lauda ca poate face un layout mai sarman decat asta, dar gandindu-ne un pic ne-am dat seama ca se poate. Sa-i spunem deci acestui indraznet stil de layout “noul val romanesc in publicitate” – pentru ca, avand in vedere bugetele de care auzim ca se ofera prin oras in iarno-primavara 2011, orice proiect pe care stai mai mult de 30 minute in art se cheama ca – moneywise - e o pierdere neta pentru agentie.

joi, februarie 24, 2011

La ce e bun designul grafic.


De pilda sa nu te superi – ba chiar sa si zambesti – cand esti amenintat. Si s-ar putea sa fie si mai eficient: pe Maria Rosetti, unde am vazut semnele cu pricina, nu era nici o masina parcata in dreptul lor, in vreme ce vecinii lor care au apelat la clasica rugaminte simpla (“Va rugam nu parcati”) aparent nu au avut prea mult succes.

marți, februarie 22, 2011

Gigantism inutil.


Unele lucruri devin din ce in ce mai mici, altele devin din ce in ce mai mari. Intelegem de ce mobilele sunt din ce in ce mai mici dar nu pricepem ce se intampla cu éclair-urile din cofetarii. Care au crescut cam in acelasi ritm cu datoria externa a tarii.

luni, februarie 21, 2011

E vremea pentru un tubulet.


Fetele de la RB ne-au facut “impartasanie” cu versiunea micro-mini a bauturii: red bull Energy Shot – adica la 60 ml, in versiune concentrata, fara gaz. Incercati insa sa nu il confundati in poseta cu spray-ul lacrimogen anti-golani. Sau daca il confundati, aveti prezenta de spirit sa le spuneti golanilor ca lucrati la Red Bull si – ce coincidenta! - tocmai voiati sa ii samplati.

vineri, februarie 18, 2011

Pick me! Pick me!

E acel sezon din viata unui director de creatie cand incep sa iti vina temele de la studentii Scolii ADC care primisera brieful “autopromoveaza-te”. Vorba aia, “ce-si face omul cu mana lui…”


Mai sus, un joc de societate promotional, un can energizant promotional si o revista cu o tematica pe cat de ingusta pe atat de promotionala. Mai jos, o cutie cu maruntaie reflectorizante la fel de promotionale.

Pitch de espressoare.

Ce, doar sa participam la licitatii? De ce sa nu organizam si noi una? De abia asteptam sa ne dam si noi clienti, sa fim greu de multumit si sa dam feedback confuz, preferabil la doua saptamani dupa ce am promis ca anuntam castigatorii.


In alta ordine de idei, acum ne dam seama ca toti clientii ar adora o “agentie-espressor”: tu selectezi media dorita, bagi pliculetul cu brief concentrat, apesi pe buton si iese instant creatia. Slava Domnului, nu functioneaza asa.

joi, februarie 10, 2011

Rectificare: aparent, am luat un star.

De cand nu ni s-a mai intamplat sa achizitionam un “hottie”, conform juriilor & juratilor. Deci, domnule Barbulescu, scuzati-ne ca am facut un pic misto de dvs, ieri la masa. Dar pe vremea aia nu stiam ca tocmai ati castigat un Silver Drum la Portoroz pe “interactive campaigns” pentru Timisoreana Fotbal Adevarat. Habar n-aveam ca ati luat si Gold pe “Best Website” cu TFA la Internetics.



Ignoram ca sunteti parintele lui “Nae Pop”, ocazie cu care ati umflat, tot la Internetics, Best Social Website, Best Social Interactive Campaign, Silver la Best Website, si Gold la Interactive Campaign of the Year. Impreuna cu scuzele noastre de rigoare, primiti va rog prinosul nostru de recunostinta pentru faptul ca ati acceptat sa va alaturati echipei Headvertising.

Julian, dar nu Assange.

Om nou la Head. Numele, de fundas central – Barbulescu. Prenumele, dimpotriva – Iulian. Teoretic, copy. Practic, om vedea - vremurile sunt grele, ciudate si schimbatoare. Stilul lui de web e deocamdata, din webstyler, de unde si vine.



Ieri a prezentat prima oara, la (si pentru) Descoperi Channel. Tot ieri si-a furat mici misto-uri la prima masa cu banditii barbosi, imbatraniti in rele, din creatie. “All things pass, Kundun, all things pass.”

miercuri, februarie 09, 2011

Alte si alte pitchuri pentru bani europeni.


Dincolo de hartogaria nesfarsita, implicita acestor “provocari” (cum le-ar spune oamenii care apar in interviuri pozati vorbind la telefon) exista si parti bune in aceste licitatii. Mai précis, e vorba de infinita descoperire de lucruri pe care le-ai facut la viata ta dar uitasesi chiar si tu ca le-ai facut vreodata. Astfel, din adancul hardului lui Gologan a iesit – pentru credentials – acest proiect facut prin 2005. Recunoasteti interpretul?

miercuri, februarie 02, 2011

Ce va face Headvertising in 2011?


Azi aniversam intrarea in cel de-al 14-lea an de activitate. E o zi potrivita sa va prezentam strategia agentiei noastre pentru anul care urmeaza. O vom ilustra printr-o metafora vizuala facila.