Da!

vineri, octombrie 26, 2007

S-a luat pitch-ul la Dodge

Inca putin mai mult Orice



Spre deosebire de aparitia la Carcotasi care a iscat discutii, aparitia piticilor la Divertis pare aproape o reclama platita.

Norocul clientului ca a aprobat, cel putin pentru radio, varianta memorabila.

joi, octombrie 25, 2007

Orice la carcotasi



(mersi Georgiana)

La asta adaug bucata mea preferata dintr-un articol de blog in care este analizata reclama respectiva:

...oferta creditului pentru nevoi personale, care-ţi aduce din ce în ce, mai mult orice. Dincolo de sintagma incoerentă, aproape atopică pentru o conversaţie normală (şi totuşi cu un mesaj atât de simplu!) stă copia palidă a unei realităţi care-ţi intră uşor în memorie şi se rescrie ca un virus de boot. Aşa cum spunea Baudrillard acum câteva decenii “în secolul XX (XXI, acum) a avut loc furtul perfect: a fost furată realitatea“.

Articolul intreg poate fi citit aici

Oamenii au decis - Cioaca la puscarie

N-as vrea sa intru prea tare pe felia colegului Gologan care colectioneaza clisee inedite din programele OTV. Dar nu m-am putut abtine sa nu imortalizez acest moment istoric:



Dupa cum puteti veda in dreapta ecranului, vesnicul echilibru al parerilor 50% - 50% sau cel mult 49% - 51% a sarit ieri seara la 53% - 47%. O diferenta pe care n-am mai vazut-o niciodata si care s-ar putea sa fie destul de mare sa functioneze ca proba in instanta impotriva lui Cioaca.

Oricum, OTV-ul si-a asociat imaginea atat de bine cu scandalul "Unde e Elodia?" incat cineva le-a trimis ieri un SMS in care spunea "M-am saturat de cazul Elodia. Va rog sa o gasiti odata ca nu mai dorm noptile".

Cine stie, o fi si cazul asta o celebra farsa a celebrului Gabriel Fat.

miercuri, octombrie 24, 2007

Cine zicea ca nu mai apar regizori?


Vesnic aceeasi lamentare: nu ai regizori romani tineri care sa fie in stare sa ia pulsul tinerei generatii. Dar uite ca in cursul raidurilor lor iutubiste Vlad & Tavi au dat peste un diamant: Dani Crisan. Aici prezent prin al sau opus “Iubire de Golan”. Un music-video in care, in buna traditie teatrala, “autorul e in sala”, ca sa zicem asa. Ne tremura deja degetele pe tastatura mobilului, asteptand sa rostim cuvintele magice: “Alo? Dani Crisan?” - un preludiu pentru intalnirea in scara blocului cu Eisenstein-ul generatiei cu gluga si cosmote.

marți, octombrie 23, 2007

La multi ani, vere.

Alde Cap au implinit 7 ani de lupta cu deadline-urile. Cum jucam cam in aceeasi liga si impartasim aproximativ aceleasi principii vis a vis de cum anume ar trebui sa sa intample meseria noastra, nu ne putem impiedica sa nu le dorim vesnica propasire si implinirea tuturor fanteziilor. Un trimis special Head a urmarit – alaturi de observatori din alte 7 agentii de publicitate – manevrele si exercitiile desfasurate in podul imobilului din Tolstoi 4 cu ocazia ocaziei. Si in final a cules, post-festum, cateva marturii pentru posteritate. Voi copii, sa nu faceti ca ei. Decat dupa 7 ani.





Marketing romanesc de SIAB.

In ultimele saptamani a plouat cu forward-uri avand intotdeauna la subject cuvintele “fete” si “siab”. In pozele atasate, invariabil, mai o labie, mai o vulva, mai o “musca”, mai un “Hitler”, cum le place golanilor sa denumeasca celebra tonsura in voga sub rochitele vestalelor motorismului romanesc.
Acuma, n-am decat doua ipoteze la indemana. Unu: absolut toate femeile alea erau niste exhibitoniste lipsite de scrupule ca sa parvina sau niste obsedate care ti se ofera gratuit prin scari de bloc, care au fentat viclean ochiul vigilent al managerilor care au supravegheat standul & valorile distinselor marci expozante. Doi: li s-a cerut de la obraz, din ratiuni de trafic la stand, sa dea jos textila, “or else”. N-am insa nici o ipoteza in care marketingul auto romanesc sa iasa bine din chestia asta.
In schimb am o idée pentru editia viitoare: in clitoris, un inel de care e prins un biletel cu pretul masinii (si CIP si DDP, ca sa respectam reglementarile in vigoare). Totul scris, evident, “in oglinda”, ca sa se poate citi bine in reflexia din podea. Si pentru monovolumele micute, destinate femeilor, ar fi frumos sa tolanim pe ele niste sales-i grasuti, flocosi ca niste ursuleti, care sa aiba tatuat pe colaceii de pe burdihan nivelul de emisii CO2. Si poate si telefoanele dealerilor.





vineri, octombrie 19, 2007

Norii Khidja peste Orange Concept Store


F-ent, f-ent, f-ent, f-ent, f-ent, f-ent
Cum zic in rime despr-acest eveniment.
Ca spicuim in cele ce urmeaza,
Dintr-un concert pe care KCS s-a dus sa-l dea si Head s-a dus sa-l vaza.
In care ‘Geamite fost Vexx Vexxatu’ a dat duma
Dublat de DJ care in categoria lor sunt spuma.
Concert care se cere laudat,
C-a meritat,
Da’ nu cu rime d-astea de ©aΚ-@.
Asa ca te scutesc de rime slabe de-amator
Si te-am lasat
Sa te transformi din cititor intr-un ascultator.
Si sa asculti cuminte arta lor.
Iar mai la toamna cand se pun pe-nregistrat
Si scot albumul - sa te pui pe cumparat.
Neaparat.

joi, octombrie 18, 2007

Branding de tara.

video

Ma, si v-am zis! Copiii aia nu au ce cauta in fata "baietilor nostri carora le multumim pentru o calificare asteptata". Daca data trecuta le remarcam prezenta natanga, acum iese la lumina si "suficienta" lor. La meciul cu Olanda s-au postat pe genul meleu in dreptul romanilor lasandu-i pe "batavi" singuri. Unde e ospitalitatea tipic romaneasca, unde sunt copii frumosi de la rubricile "Ba al meu e mai frumos!" din revistele igienice?

Si hai, nu va smulgeti parul din cap de nervi si nu o injurati pe mama. Intrebati-va de ce nu se intampla anomaliile astea si englezilor si talienilor, sau, mult mai rau, necivilizatilor de bulgari sau italienilor de albanezi. Stiti de ce? Ca la ei McDonalds face hamburgeri si la noi face branding de tara.

marți, octombrie 16, 2007

Multumesc, Romantica!




Plotul inca tine, Hagman e excelent, pe Miss Ellie o urasc ca in prima zi. In plus, functioneaza si pe post de madlena proustiana: parca simt din nou putoarea de transpiratie din nylonul 100% al tricourilor raglan mulate cu ABBA sau Donna Summer (cumparate de la tiganii de filiera iugoslava) pe care lumea le purta pe vremea primei difuzari a "Dallas"-ului. In ritmul asta cred ca o sa imi iau pick-up si mai apuc din nou de adunat vinyl-uri. Si daca are cineva actibilde cu mijlocul Frantei din '82 (Platini, Giresse, Tigana, Battiston) sa dea un semn - dau oricat.

Better than Effie?


E, hai sa nu exageram. Si nici "better than sex". Cu toate acestea e dulce gustul unei atentii de la clientul multumit - e cazul clientului recidivist ING, cu ocazia cincinalului facut in 3 ani jumate. Bietii ing-isti de gandesc deja la Effie - nu stiu saracii ca, vorba doinei, "mataselul ce facea? palos mic el invartea..." Mira-m-as sa avem noi loc la imparteala, cot la cot cu mult-piarizata Zi a Barbatului.

vineri, octombrie 12, 2007

Ceaca-paca

A sosit si al doilea ceas-fita-de-agentie (Tokio Flash).


Suntem in pitch la Dodge.

Pe frigider a aparut actibildul impartit de Serban la Masterplan.

Pleaca Ruxandra.

A venit Star Wars Imperial Destroyer. O binevenita donatie de la Radu, prietenul lui Staiculescu. Peste 3000 de piese, 10 ore de munca, o carte tehnica mai groasa decat catalogul ikea, fanii lego postesc cu anii sa si-l cumpere.


Inca mai facem glume de calitate indoielnica.

ING a sarit de 500.000 de semnati.
video
Cand cumperi ceva de la Hornbach, primesti punga cu cel mai bun headline de punga ever.

miercuri, octombrie 03, 2007

La cererea ascultatorilor

primaspaga.ro

Intr-adevar, asa cum spunea cineva la "pareri", pozele de mai jos cu mainile murdare sunt de la filmarea unui spot anti spaga. Dar nu e atat anti spaga cat pro discutii anti spaga. Pentru ca suntem convinsi ca un spot TV nu poate intoarce un spagar din drumul lui. Dar o discutie deschisa pe un forum s-ar putea sa il faca pe un tanar spagar sa se gandeasca de doua ori.

video

La filmare, una dintre doamnele de la figuratie ne-a spus o replica excelenta. Cita un doctor care i-a cerut ei spaga si care spunea:

"Doamna draga, eu nu spun ca nu iau...dar nici nu pot sa va refuz."

Daca stiti alte astfel de metode "sirete" de a cere spaga, intrati pe forum si bagati.